Tuesday, January 20, 2009

Estonia

O sa renunt pe moment la publicarea in engleza. Si asa nu sunt asa multi straini care ma citesc...
Am tot avut chef de scris de cand am ajuns aici, dar parca niciodata nu am timp. Ziua e oricum mai scurta si inca sunt multe de facut. Pentru amatorii de statistici:

Sunrise at 8:56 AM in direction 130°Southeast
Sunset at 4:09 PM in direction 230°Southwest
Duration of day: 7 hours, 13 minutes (4 minutes, 3 seconds longer than yesterday)
Spre deosebire de Romania:


Sunrise at 8:02 AM EET
Sunset at 5:11 PM EET

Lungimea zilei: 9h 08m. Tomorrow will be 2m 16s longer


Nu stiu cat e de relevant, dar eu oricum simt diferenta. Ceea ce e foarte bine, caci dorm mai mult, cel putin deocamdata. Irma inca n-a nascut, dar asteptam in orice moment.
In rest...a nins cam 2 zile incontinuu,
mergem din 2 in 2 zile la bazin si facem si sauna (din aia finlandeza, intre 90 si 100 grade). Si surprinzator chiar imi place.

Dar nu stiu daca as avea curajul sa intru in mare imediat dupa cum fac unii pe aici.
Noptile sunt foarte frumoase, cerul are culoarea rosie
si afara e lumina suficienta sa faci poze fara blitz:)
As fi vrut sa scriu mai multe, dar ca de obicei, e timpul pentru altceva...

No comments: